نینوایان| وارد شوید| ثبت نام کنید

حسن علی تبار

تاریخ: 15 تیر 1400
بازدید: 208

حسن علی تبار

نوازنده نی، کارشناس ارشد هنر، متولد سال ۱۳۶۳ در روستای هندوری منطقه بندپی شرقی بابل

موسیقی را از کودکی به صورت خودآموز شروع کرد و با علاقه و تلاش فراوانی که داشت در همان سنین نوجوانی توانست بیشتر قطعات موسیقی مازندرانی را اجرا کند. در ادامه برای فراگیری موسیقی سنتی ایرانی و نوازندگی نی به روش علمی نزد استاد جمشید قلی نژاد رسید و بعد از آن دوره های عالی نی نوازی را در تهران نزد استاد بزرگ موسیقی ایران استاد حسن ناهید آموخت ، در ادامه برای فراگیری تکنیکنهای نی نوازی نزد استاد محمد علی کیانی نژاد رسید.همچنین از آثار بزرگان موسیقی کشور چون استاد حسن کسایی ،موسوی ، عندلیبی و…… بهره های فراوان برد.

این هنرمند از آهنگسازان و نوارندگان نی کشور می باشد که تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته هنر ادامه داده و از تجربیات موسیقیایی استادان موسیقی فولکلوریک مازندران و کشور هم بهره ای زیادی برد و تعداد قطعاتی را به همراه آنان اجرا کرد.

از سوابق هنری ایشان می توان به : دارنده مقام و لوح سپاس از  چندین جشنواره فرهنگی هنری کشور از جمله مقام اول جشنواره فرهنگی هنری کشور در سال ۸۲ در شهرکرد ، مقام سوم تکنوازی نی دانشجویان کشور در سال ۸۴ در سنندج و… ، اجرای کنسرتهای متعدد با چندین گروه موسیقی ،  تنظیم چندین قطعات موسیقی برای صدا و سیما و چند اثر موسیقی فیلم اشاره کرد.

از برنامه های آتی ایشان  اجرای کنسرت با ارکستر موسیقی ملی حنانه در اوایل اردیبهشت ماه در آمل می باشد.همچنین در تدارک کنسرتی در اربیل عراق با چند تن از بزرگان موسیقی کشور می باشد.

نینوایان

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

۰۲۱۲۲۰۲۷۴۶۶
با ما در تماس باشید

تمامی حقوق این سایت متعلق به نینوایان می باشد.
Copyright © 2023 neynavayan.ir